کسب و کار اینترنتی

این سایت ارائه گر خدمات و راهنمایی های کسب و کار اینترنتی برای کاربران و علاقمندان این حوزه میباشد.

این سایت ارائه گر خدمات و راهنمایی های کسب و کار اینترنتی برای کاربران و علاقمندان این حوزه میباشد.

برای نیل به موفقیت در زمینه های کسب و کار اینترنتی امروزه کسب دانش و آگاهی در این حوزه از ضروریاتی است که میباید آن را از صاحبان فن و دانش آموختگان این حوزه از تجارت مجازی فرا گرفت. انشاالله این سایت درصدد براورده نمودن نیازهای کسانی است که قصد دارند تا ازطریق اینترنت وفضای مجازی به کسب و کار اینترنتی بپردازند و به ایده ها و راهکارهای جذاب در این حوزه دست یابند.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

wimax

پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۰۱:۲۰ ب.ظ

بنام خدا 


آشنایی با فناوری وایمکس


وایمکس


قیمت: 5000 تومان


وایمکس (WiMAX) یک روش بدون سیم فوق العاده سودمند در زمینه دسترسى تمامى کاربران به اینترنت و ارائه خدمات الکترونیکی شهری می‌باشد. برای این‌که بهتر به نقشی که فناوری وایمکس در تغیر و تحولات سیستم ارتباطی ایفا می‌کند، پی ببرید، تصور کنید که در هر کجا و هر زمان خواهید توانست با استفاده از لپ تاپ خود به دنیای اینترنت دسترسی داشته باشید.  وایمکس فناوری قدرتمندی است که می‌تواند تحرک واقعی را برای شبکه به ارمغان آورد. در زمانی نه چندان پیش،‌ اکثر خریداران رایانه خوشحال بودند که دستگاه جدیدشان یک مودم دارد که به شکل داخلی در آن نصب شده است. در آن روزها کاربر می‌توانست یک مگابایت را در حدود ۵ دقیقه (بسته به سرعت ارتباط و اتصال) دانلود کند؛ با سیستم وای-فای (WI-FI) همین کاربر می‌تواند یک مگابایت را در مدت یک ثانیه دانلود کند. وایمکس حتی سرعت بالاتری را در حوزه‌های گسترده‌تری ارایه می‌دهد.  از مزیت‌های فناوری نوظهور وایمکس نسبت به فناوری‌های قدیمی‌تر از خود (نظیر وای-فای) این است که وایمکس می‌تواند ورودی‌ای باشد که به کاربران اجازه می‌دهد بدون محدودیت در سراسر کشور حرکت کنند. با این ویژگی، اینترنت قابل جابجایی و حمل و نقل خواهد شد که این امر سرعت روآوردن صاحبان کسب و کار به استفاده از مزیت‌هایی که اینترنت برای آن‌ها فراهم می‌کند را، بیشتر از پیش خواهد نمود.


خرید ودانلود


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۲۷
فرامرز تهرانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی